TERMENI SI CONDIȚII I. Despre noi GROW SHOP SRL, înființată în: JUDEȚUL HARGHITA , VARSÁG SAT VĂRȘAG VARSÁG SAT, BAGZOS U., 83 SZ, J2024021804007 înregistrată la registrul comerțului. Numărul de identificare fiscală - 50536545 gestionează și administrează datele adresate exclusiv consumatorilor, în subsecțiune disponibilă pe site-ul internet/ ("site B2C"). Site-ul B2C este o subsecțiune a platformei online GROW SHOP care oferă clienților individuali posibilitatea de a achiziționa produsele vândute pe acesta. Achiziționarea produselor se bazează pe comenzi primite prin intermediul site-ului sau prin telefon. II. Definiții Pentru a comanda - un document electronic prin care utilizatorul transmite vânzătorului intenția sa fermă de a achiziționa produsele specificate în acesta. Conturi - site-ul B2C partea care constă într-o adresă de e-mail și o parolă care permit utilizatorului să plaseze o comandă și care conține informații despre utilizator și istoricul comenzilor plasate pe site-ul B2C. Utilizatorul este responsabil pentru asigurarea faptului că toate informațiile conținute în cont sunt corecte, complete și actualizate. Tratat - un contract la distanță încheiat între vânzător și utilizator, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a utilizatorului. Cart - site-ul B2C partea care permite utilizatorului să adauge produsele pe care dorește să le achiziționeze. Comentariu - o recenzie scrisă a Produsului făcută de Utilizator pe site-ul B2C. Comunicare comercială - orice tip de mesaj trimis prin mijloace electronice de comunicare și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil care conține comunicări comerciale sau invitații de a participa la sondaje de opinie. GROW SHOP - platforma online prin care E-fishent pune produsele la dispoziția exclusivă a consumatorilor pe site-ul B2C, astfel cum este definită în legislația privind protecția consumatorilor. Produs - orice produs listat pe site-ul B2C și furnizat de vânzător prin intermediul site-ului B2C. Utilizator: orice persoană fizică sau juridică care vizitează și/sau interacționează cu site-ul web B2C Consumator: un utilizator individual care are cel puțin 18 ani, care și-a creat un cont pe site-ul web B2C și care efectuează o comandă online pe site-ul web B2C sau care efectuează o comandă prin telefon și care și-a dat acordul cu privire la punctele specifice ale site-ului web din secțiunea Termeni și condiții generale. De vânzare - GROW SHOP SRL companie III. Înregistrarea utilizatorului Platforma online GROW SHOP și subsecțiunea site-ului B2C sunt gratuite, iar navigarea ușoară pe paginile lor nu necesită înregistrarea ca utilizator. Pentru a beneficia de produsele și serviciile vândute pe site-ul B2C, trebuie să vă înregistrați ca utilizator. Înregistrarea ca utilizator include acești termeni și condiții de utilizare a site-ului B2C ("Termeni și condiții") și acceptarea prealabilă a Politicii de confidențialitate. Acestea constituie baza contractuală a relației dintre utilizator și vânzător. Deoarece dispozițiile Termenilor și condițiilor și ale Politicii de confidențialitate se pot modifica, vă rugăm să le revizuiți periodic. Dacă nu mai sunteți de acord cu dispozițiile acestora, vă rugăm să nu mai accesați/utilizați site-ul B2C. Dacă utilizați site-ul web B2C, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității informațiilor de acces conținute în contul dvs. de utilizator și sunteți responsabil pentru toate activitățile care au loc în cadrul contului dvs. de utilizator. IV. Procedura de achiziție Pentru a cumpăra și a intra în posesia produselor oferite spre vânzare pe un site B2C, trebuie să parcurgeți următorii pași: - înregistrarea ca utilizator al site-ului B2C; - a Identificarea și selectarea produselor și adăugarea acestora la coșul de cumpărături; - comandați produsele selectate; - Plata pentru produse. Plata se face online la momentul plasării comenzii sau prin ramburs la momentul livrării Produselor prin curier. Costul final include prețul Produsului comandat inclusiv TVA, prețul timbrului verde, dacă este cazul, și taxa de livrare, dacă este cazul. Dacă valoarea Produselor comandate este mai mare sau egală cu 5000 Lei, livrarea Produselor este gratuită. În cazul în care valoarea Produselor comandate este mai mică de 5000 Lei, Utilizatorul va suporta costurile de livrare. - livrarea produselor comandate. Acestea trebuie să fie însoțite, după caz, de certificatul de garanție, de certificatul de servicii post-vânzare furnizat de producător/importator/distribuitor și/sau de alte certificate, după caz. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a fi cât mai exact posibil în descrierea produselor. Cu toate acestea, acesta nu garantează că descrierea Produselor sau a altor materiale conexe este exactă, completă, actuală sau fără erori. Informațiile utilizate pentru a descrie produsele disponibile pe site-ul B2C nu constituie o obligație contractuală din partea vânzătorului și sunt utilizate doar în scopuri de prezentare. Toate tarifele pentru Produsele prezentate pe site-ul B2C sunt exprimate în lei și includ TVA și orice alte taxe legale (taxa de timbru verde), dacă este cazul. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor; și să livreze Produsele numai în România. Vânzătorul va livra produsele în termen de maximum 5-15 zile lucrătoare pentru produsele normale și în termen de maximum 5-15 zile pentru produsele supradimensionate. Dreptul de proprietate asupra produselor se transferă la livrare, după efectuarea plății de către utilizator. Prin plasarea unei comenzi pe site-ul B2C sau prin telefon, acceptați forma de comunicare (telefon sau e-mail) prin care Vânzătorul își desfășoară activitățile. Cumpărătorul are dreptul de a posta comentarii pe site-ul B2C cu privire la produsul achiziționat. V. Ordine Utilizatorul poate plasa comenzi pe site-ul B2C prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Produsul din coș poate fi achiziționat dacă stocul este disponibil. Adăugarea unui produs în coș nu implică înregistrarea comenzii sau rezervarea automată a produsului. Disponibilitatea produsului este determinată automat pe baza unui algoritm care afișează una dintre următoarele opțiuni pe site-ul B2C: - "stoc disponibil"; - "stoc limitat"; - "Nu este în stoc". - "contactși mai jos". Informațiile furnizate de utilizator în comanda trimisă sunt necesare pentru prelucrarea corectă și eficientă a comenzii. Utilizatorul este obligat să completeze corect Formularul de comandă și să indice persoanele la care se vor face facturarea și livrarea. Adresa de e-mail este foarte importantă, deoarece informațiile privind Comanda vor fi trimise prin e-mail. Dacă adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, utilizatorul trebuie să indice acest lucru pe formularul de comandă. În cazul în care adresa de livrare sau adresa de facturare, sau ambele, nu coincid cu adresa înregistrată în contul utilizatorului, utilizatorul trebuie să furnizeze adresele de facturare și/sau de livrare valabile pentru comandă. Prin plasarea unei comenzi, utilizatorul garantează că toate datele furnizate de el/ea pentru procesul de achiziție sunt corecte, complete și adevărate în ziua plasării comenzii. După plasarea comenzii, Vânzătorul va confirma utilizatorului primirea comenzii prin trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail disponibilă în contul utilizatorului. În cazul în care comanda este plasată prin telefon, vânzătorul poate și va solicita o plată în avans din partea utilizatorului la momentul comenzii. Vânzătorul poate, după notificarea prealabilă a utilizatorului, să anuleze o comandă plasată de utilizator fără ca vreuna dintre părți să aibă vreo altă obligație față de cealaltă sau fără ca vreuna dintre părți să aibă dreptul de a solicita daune-interese celeilalte în următoarele cazuri: - pentru plata online: o banca emitentă a cardului utilizatorului nu a acceptat tranzacția; tranzacția a fost anulată de procesatorul de carduri acceptat de vânzător. - informațiile furnizate de utilizator pe site-ul B2C sunt incomplete și/sau incorecte. În cazuri justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea de produse incluse în comandă prin notificarea utilizatorului la adresa de e-mail sau la numărul de telefon furnizate vânzătorului și de a rambursa suma plătită pentru produsele eliminate din comandă. VI. Metode de plată Puteți alege dintre următoarele metode de plată pentru a achita produsele pe care le-ați comandat: - plată online; - COD (plata la livrare). În cazul în care utilizatorul alege să plătească online, Vânzătorul va trimite informațiile de plată relevante. Aceste informații vor fi incluse în factura trimisă la adresa de e-mail utilizată în legătură cu vânzătorul. În cazul plății online, Vânzătorul nu va fi responsabil și nu va fi ținut răspunzător pentru orice alte costuri suplimentare suportate de Utilizator, inclusiv, dar fără a se limita la comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului Utilizatorului, în cazul în care moneda de emitere este diferită de Lej. Utilizatorul va fi responsabil pentru această operațiune. Vânzătorul nu are acces la datele cardului de credit al utilizatorului și nu le stochează, ci procesatorul de plăți integrat în site-ul B2C, organizația autorizată să furnizeze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, a cărei identitate este comunicată utilizatorului înainte de furnizarea datelor. În cazul în care utilizatorul optează pentru plata la livrare, după plasarea comenzii, vânzătorul va trimite prin e-mail o factură pentru produsele comandate, care va conține informațiile relevante privind comanda, iar plata se va efectua la livrare. Pentru a asigura comunicarea corectă a facturii aferente comenzii, utilizatorul este obligat să actualizeze datele din contul de utilizator, dacă este necesar. Facturile vor fi trimise utilizatorului prin e-mail la adresa de e-mail furnizată în cont și vor fi disponibile în format electronic atunci când sunt adăugate la cont. VII. Dreptul de retragere și de returnare a produselor În conformitate cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele cu profesioniștii și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul este un grup de persoane fizice sau persoane fizice constituite în asociații, astfel cum sunt definite la articolul 2 punctul 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare - dreptul de a se retrage din contract și de a returna produsul achiziționat online (în cadrul unui contract la distanță) în termen de 14 zile calendaristice, fără a oferi niciun motiv și fără alte costuri, cu excepția costurilor directe legate de returnarea produselor pentru care se solicită returnarea Persoanele juridice nu fac obiectul dispozițiilor privind retragerea din contract în conformitate cu dispozițiile O.U.G. 34/2014. Perioada de retragere va expira în termen de 14 zile calendaristice de la următoarele date: - data la care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs - în cazul în care consumatorul comandă mai multe produse care sunt livrate separat în cadrul unei singure comenzi; - ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs compus din mai multe loturi sau piese. Consumatorul trebuie să respecte termenul de 14 zile calendaristice menționat anterior, în caz contrar pierzând dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014. În cazul în care consumatorul decide să se retragă din contract, acesta poate completa formularul de retragere online disponibil pe site-ul B2C - https://grow-shop.ro/wp-content/uploads/visszaru-adatlap.pdf. RO/condiții de retur. O copie a formularului de retur, pe care consumatorul o poate imprima din propria factură sau din e-mailul de confirmare a returului primit direct de la vânzător, trebuie să fie semnată și atașată la pachetul care conține produsele care urmează să fie returnate, astfel încât să poată fi văzută fără a deschide pachetul. Consumatorul să returneze bunurile în termen de 14 zile calendaristice de la data la care a notificat vânzătorului decizia sa de a se retrage din contract. Costurile de returnare a produselor NU sunt suportate de vânzător, toate costurile directe de returnare a produselor, inclusiv costurile de transport, sunt suportate de consumator și nu vor fi returnate. În cazul contractelor online (contracte la distanță) în care produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului în momentul încheierii contractului, vânzătorul va ridica produsele pe cheltuiala sa în cazul în care produsele nu pot fi returnate în mod normal prin poștă din cauza naturii lor. Vânzătorul este obligat să ramburseze toate sumele primite ca plată de la consumator, inclusiv, după caz, costurile de livrare, în contul bancar indicat de consumator, în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care vânzătorul a fost informat cu privire la decizia consumatorului de a se retrage din contract. Consumatorului nu i se va percepe niciun comision după rambursare. Suma va fi rambursată prin transfer bancar într-un cont bancar valabil (lei) deschis de Consumator în numele Consumatorului și comunicat Vânzătorului prin mandat poștal. Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod expres o altă metodă de livrare decât livrarea obișnuită oferită de vânzător. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data primirii produselor sau până la data la care consumatorul primește confirmarea că acesta a trimis produsele vânzătorului, oricare dintre acestea este anterioară. Consumatorul este obligat să returneze cadourile, dacă există, și toate accesoriile care au fost livrate împreună cu produsul. În funcție de produsele disponibile pe site-ul B2C, consumatorul nu se poate retrage din contract și nu poate returna următoarele categorii de produse: - Produse al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară care sunt în afara controlului Vânzătorului și care pot apărea în timpul perioadei de retragere; - Produse realizate conform specificațiilor prezentate de consumator sau clar personalizate; - Produse care sunt susceptibile de a se deteriora rapid; - Produse care, prin natura lor, sunt amestecate în mod inextricabil cu alte elemente după transport; - Produse în ambalaje sigilate care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și care au fost deschise de consumator; Consumatorul are dreptul de a testa și inspecta produsele achiziționate în măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea acestora. În acest caz, consumatorul trebuie să le trateze și să le inspecteze în același mod în care ar face-o într-un magazin fizic real. Consumatorul este responsabil pentru orice reducere a valorii produsului care rezultă din manipulările necesare pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produsului. În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat produsele mai mult decât este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul va fi răspunzător pentru depreciere. Dacă Produsul returnat este deteriorat sau returnat cu accesorii lipsă, Vânzătorul are dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea Produsului în stare reambalată sau de a refuza să îl accepte. Produsele returnate care prezintă semne de uzură vor fi acceptate pentru returnare numai după asigurarea conformității. Valoarea finală necesară pentru asigurarea conformității produselor va fi comunicată de vânzător și suportată de consumator și va fi determinată pe baza valorii pieselor care trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau a diferenței dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului uzat. Grow-Shop SRL își rezervă dreptul de a refuza să accepte returnări în următoarele cazuri:
Atunci când își exercită dreptul de a se retrage din contract, cumpărătorul este sfătuit să returneze produsul în ambalajul său original din plastic, intact, neîntrerupt, protejat de folie elastică sau cutie de carton (fără etichete atașate, tăieturi, rupturi etc.) și toate accesoriile. RETURNAREA PRODUSELOR NESATISFĂCĂTOARE Utilizatorul poate solicita returnarea produselor achiziționate în următoarele cazuri:
În cazul în care produsul comandat nu corespunde specificațiilor ofertei prezentate pe site, consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursare integrală. Costurile de returnare și de expediere a produsului de înlocuire, dacă este cazul, sunt suportate de vânzător. În cazul în care consumatorul alege să înlocuiască produsul cu un alt produs de valoare mai mare, acesta va plăti diferența dintre valoarea produsului și produsul de înlocuire, iar dacă produsul de înlocuire are o valoare mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială sau diferența dintre produsul original și produsul de înlocuire.
Produsele livrate consumatorului nu corespund produsului comandat de utilizator în ceea ce privește marca, categoria sau modelul acestora; În cazul în care Vânzătorul a livrat din greșeală un produs care nu este cel comandat de Consumator, Vânzătorul va notifica Consumatorul cât mai curând posibil pentru a returna produsul și a-l înlocui cu produsul corect. Toate costurile de returnare și livrare a produsului corect vor fi suportate de vânzător.
În cazul în care produsul primit se dovedește a fi nefuncțional în perioada de garanție generală (30 de zile calendaristice) - ridicare la sediul vânzătorului sau ridicare prin curier - consumatorul poate reclama acest lucru și, în această perioadă, poate solicita ca produsul să fie reparat sau returnat pentru înlocuirea cu un produs nou. În cazul în care produsul nu mai este în stoc, consumatorul poate alege să îl schimbe cu un alt produs sau să primească o rambursare integrală. Decretul de urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte ale contractelor de vânzare de bunuri În conformitate cu dispozițiile articolului 11 alineatul (2) consumatorul are posibilitatea de a alege între reparare și înlocuire pentru a asigura conformitatea bunurilor, cu excepția cazului în care soluția aleasă ar fi imposibilă sau ar impune vânzătorului costuri disproporționate față de celelalte soluții disponibile, ținând seama de toate circumstanțele, inclusiv: a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat nicio neconformitate; b) gravitatea nerespectării; sau (c) dacă metoda alternativă de remediere poate fi pusă în aplicare fără inconveniente semnificative pentru consumator. Consumatorii pot opta pentru anumite măsuri corective în cazul în care neconformitatea bunurilor este detectată la scurt timp după livrare, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la livrare. Vânzătorul va prelua livrarea bunurilor pe cheltuiala sa. Repararea sau înlocuirea bunurilor trebuie efectuată într-un termen rezonabil, care nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a informat vânzătorul cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord în scris între vânzător și consumator, luând în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru efectuarea reparației sau înlocuirii; Procesarea comenzilor și programarea livrărilor: Comenzile pot fi plasate online în orice moment, dar sunt procesate zilnic, de luni până vineri în zilele lucrătoare, inclusiv între orele 09.00 și 17.00. Comenzile pot fi plasate între orele 09.00 și 17.00 în zilele lucrătoare de luni până vineri sunând la 0725 410 428 la prin telefon, (linie telefonică cu tarif standard) Comenzile plasate online în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. VIII Garanție și servicii post-vânzare Toate produsele disponibile pe site-ul B2C sunt acoperite de garanția legală oferită de legislația în vigoare timp de 24 de luni. Pe fiecare pagină de produs disponibilă pe site-ul web, vânzătorul va publica un manual de utilizare pentru produs, care va include biletul de garanție cu toate informațiile necesare pentru a solicita garanția. IX. Opinii, comentarii, comunicări și alt conținut Utilizatorii pot posta opinii, comentarii, sugestii, idei, întrebări pe site-ul B2C, cu condiția ca conținutul acestora să nu fie ilegal, obscen, amenințător, defăimător, să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală, să nu conțină viruși informatici, comunicări comerciale, politice, instigatoare la ură sau intoleranță pe bază de etnie, religie, rasă, orientare sexuală. În cazul în care Vânzătorul constată că utilizatorul a încălcat în mod repetat această obligație, Vânzătorul are dreptul de a închide contul utilizatorului. Vânzătorul are dreptul de a nu publica toate comentariile și recenziile propuse de Utilizator. Pentru a posta pe site-ul B2C, utilizatorul nu trebuie să folosească adrese de e-mail sau identități false. Vânzătorul își rezervă dreptul, dar nu și obligația, de a elimina sau edita toate tipurile de recenzii și comentarii postate de utilizatori. Prin postarea de recenzii și comentarii pe site-ul B2C, utilizatorul cedează Vânzătorului drepturile de proprietate intelectuală asupra materialului postat, în mod exclusiv, perpetuu, irevocabil și nerestricționat teritorial. Prin postarea de opinii, comentarii și comunicări pe site-ul B2C, Utilizatorul: - autorizează Vânzătorul să utilizeze numele său în legătură cu materialul publicat; - garantează că deține drepturile de proprietate intelectuală asupra materialelor pe care le publică; - garantează că materialul publicat nu încalcă condițiile de publicare a opiniilor și comentariilor pe site-ul B2C. Vânzătorul are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica și distribui materialele publicate de utilizatori pe site-ul B2C. Vânzătorul nu este responsabil și nu își asumă nicio răspundere pentru materialele publicate pe site-ul B2C de către alte părți terțe. X. Licențiere și subcontractare Vânzătorul are dreptul de a angaja și/sau subcontracta terțe părți pentru a furniza servicii legate de executarea comenzilor și rămâne răspunzător față de utilizator pentru toate obligațiile contractuale. XI. Limitarea răspunderii și forța majoră Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru niciun prejudiciu pe care utilizatorul sau orice terță parte îl poate suferi ca urmare a îndeplinirii oricăreia dintre obligațiile vânzătorului în temeiul comenzii sau ca urmare a utilizării produselor. Vânzătorul, filialele sale și/sau furnizorii de produse sau servicii ale vânzătorului în general nu vor fi răspunzători pentru nicio întârziere sau eșec cauzate direct sau indirect de cauze independente de vânzător sau de filialele și/sau furnizorii săi. Această scutire include, dar nu se limitează la: - defecțiuni în funcționarea echipamentelor tehnice utilizate de vânzător în cursul activității sale, inclusiv viruși informatici, acces neautorizat la sistemele vânzătorului sau disfuncționalități; - lipsa conexiunii la internet și la telefon; - situațiile de forță majoră prevăzute de legislația în vigoare. Niciuna dintre părți nu este răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale în cazul în care neexecutarea se datorează în totalitate sau în parte forței majore. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile de la producerea evenimentului în cauză, evenimentul în cauză nu a încetat, fiecare parte are dreptul de a notifica celeilalte părți rezilierea automată a contractului, fără ca vreuna dintre părți să aibă dreptul de a solicita despăgubiri celeilalte părți. XII Proprietatea intelectuală Conținutul și designul platformei online GROW SHOP, inclusiv, dar fără a se limita la, logo-uri, imagini stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, conținut textual și/sau multimedia prezentat pe platforma online GROW SHOP, precum și orice alt material conex trimis Utilizatorului prin e-mail sau furnizat în orice alt mod (de ex: Articole, desene, descrieri de produse și orice alte materiale) aparțin grupului GROW SHOP și/sau partenerilor săi colaboratori, acolo unde se menționează expres acest lucru, și sunt protejate de legile privind proprietatea intelectuală. Utilizatorul nu poate utiliza, reproduce sau autoriza pe altcineva să utilizeze sau să reproducă conținutul și designul platformei online GROW SHOP sau orice alt material legat de aceasta fără acordul prealabil scris al entităților grupului GROW SHOP. Utilizatorul nu poate utiliza cadre sau tehnici de încadrare pentru mărcile comerciale, logo-urile sau alte informații (inclusiv imagini, text, interfețe, formulare) protejate prin drepturi de autor ale entităților grupului GROW SHOP fără acordul prealabil scris al entităților grupului GROW SHOP. Este permisă crearea de hiperlinkuri limitate, revocabile și neexclusive către pagina de index a site-ului B2C, cu condiția ca această acțiune să nu prezinte serviciul site-ului B2C într-o lumină falsă, înșelătoare, derogatorie sau ofensatoare. Utilizatorul nu poate utiliza logo-urile sau alte caracteristici grafice sau mărci comerciale ale entităților grupului GROW SHOP ca parte a hyperlink-urilor fără acordul prealabil scris al entităților grupului GROW SHOP. Utilizatorul nu are dreptul să copieze, să distribuie, să publice, să transmită către terți, să modifice și/sau să altereze în alt mod, să utilizeze, să conecteze, să afișeze, să încorporeze orice conținut într-un alt context decât cel prevăzut inițial de entitățile grupului GROW SHOP, să introducă conținut în afara platformei online GROW SHOP, să elimine notificările privind drepturile de autor ale entităților grupului GROW SHOP de pe conținut, precum și să participe la transferul, vânzarea, distribuirea materialului creat prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, cu excepția cazului în care există acordul expres scris al entităților grupului GROW SHOP. Vânzătorul respectă drepturile de proprietate intelectuală ale părților terțe. Dacă ați observat că site-ul B2C conține informații care încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale terților, vă rugăm să ne trimiteți o notificare la adresa de e-mail sau să ne contactați la numărul de telefon sau la adresa poștală indicate pe site-ul B2C. XIII. Protecția datelor cu caracter personal Prin înregistrarea ca utilizator al site-ului B2C, vânzătorul solicită utilizatorului un set de date cu caracter personal, cum ar fi numele și prenumele, adresa de e-mail, data nașterii, dar și alte date cu caracter personal care permit identificarea utilizatorului. Pentru a se abona la buletinul informativ trimis de vânzător, utilizatorul trebuie să furnizeze o adresă de e-mail validă și să își exprime consimțământul de a-l primi. Utilizatorul poate accesa pagina dedicată Politicii de confidențialitate pentru a fi informat cu privire la datele cu caracter personal prelucrate de vânzător și la drepturile recunoscute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal. XIV. Legislația aplicabilă Acești Termeni și Condiții sunt guvernați de legea română. În cazul unui litigiu, Vânzătorul și Utilizatorul vor încerca să îl soluționeze pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data la care Vânzătorul sau Utilizatorul își comunică reciproc orice litigiu. În cazul în care nu se poate ajunge la un acord în perioada menționată anterior, litigiile dintre vânzător și utilizator vor fi soluționate de instanțele competente. XV. Prezentarea ofertei și actualizarea Termenilor și condițiilor generale Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile și datele tehnice de pe site-ul web B2C în orice moment, fără notificarea prealabilă a utilizatorului. Datele tehnice de pe site-ul web B2C sunt doar în scop informativ și nu constituie o obligație contractuală. Fotografiile de pe site-ul web B2C sunt doar în scop informativ și pot diferi de produs. În cazul în care este necesar să se revizuiască Termenii și condițiile în viitor, Vânzătorul va publica versiunea revizuită pe site-ul B2C. Utilizatorul trebuie să verifice periodic conținutul acestor Termeni și condiții generale. XVI. Contact Puteți adresa orice întrebări, reclamații sau cereri de informații suplimentare cu privire la acești Termeni și condiții: - În scris sau la sediul central: JUD. HARGHITA, SAT VĂRȘAG COM. VĂRȘAG, STR. BAGZOS, NR.83 -E-mailben:office@grow-shop.ro - Prin telefon: 0725 410 428
|